söndag 22 februari 2009

Söndagsångest (>_<)

Varför ska alltid söndagar vara så jobbiga. Man borde ju ta tag i den dagen oxå, göra något vettigt av den. Men nej, på söndag morgon vaknar man med tungt hjärta och ångest över att snart är det måndag. Det blir ju inte heller bättre av att kärleken är borta i Shanghai där internet och andra viktiga och livsuppehållande kommunikationer inte fungerar som de ska.
Vad ska jag göra? Har inga pengar så jag kan ju inte ta mig ut på Shoppingtur. Var i Täby C i fredags och kolla runt, provade ett par jeans på HM, stl 26 måste varit fel på om för jag brukar aldrig få på mig stl 26, stl 27 om jag har tur.
Hur gör man för att inte gå ner sig i depparträsket de här kommande månaderna. Tio helger som brer ut sig i ensamhetens tecken, hur ska man göra för att få tillbaka lusten att göra roliga saker?
Sen när han väl kommer hem så kan man ju träffas var och varannan helg och det har jag verkligen inga problem med. Men nu, man får ju abstinensbesvär, tio helger och vi är bara i början uhuu...

1 kommentar:

  1. Söndagen är bara ett steg närmare fredagen ;)
    Hoppas du får en någorlunda fin vecka iaf.
    Lev och må Kalle Kå.

    SvaraRadera